5 idei despre ambalaje dacă ai vânzări online

semn foloseste ambalajul cu grija

Dacă te-ai hotărât că este timpul să începi să ai și vânzări online, ai făcut o alegere bună. Aproape orice produs a început să se vândă mult mai bine în acest mediu extrem de antrenant, iar afacerea ta poate să fie un real succes. Pentru a îți mări șansele de succes însă, trebuie să acorzi atenție maximă fiecărui detaliu. Da, te-ai gândit la planul de afaceri, la prețuri, la produse și la modul în care le vei livra. Te-ai gândit însă și la modul în care le împachetezi?

Deși este un element care însoțeste fiecare produs și care poate să ofere o idee despre imaginea afacerii tale, împachetatul este, de multe ori, neglijat. Dacă îi acorzi atenție însă, poți să adaugi câteva procente în sansele tale de reusită.

Iată, așadar, câteva lucruri esențiale și sfaturi care te vor ajuta să împachetezi orice produs ca un profesionist:

  • Nu poți face comerț online fără a împacheta produsele. Odată ce te-ai hotarât să apelezi la vânzări online de produse, ai nevoie de cutii, mai ales în cazul in care produsele sunt destul de fragile. Astfel, atunci când calculezi prețul produsului, este bine să ții cont de prețul cutiilor și de modul în care dorești să ambalezi fiecare produs comercializat în parte;

  • Cutiile pot fi, de multe ori, mai scumpe decât produsul în sine. Deși ți se pare că o simplă cutie de carton nu ar treubui sa fie foarte costisitoare, în cazul în care iți dorești cutii personalizate, cu o formă deosebită și o imagine care să te reprezinte, s-ar putea să realizezi că acestea costă destul de mult. Din acest motiv, este ideal să organizezi produsele astfel încât să poți ambala mai multe tipuri de produse într-un singur tip de cutie. În felul acesta comandând mai multe cutii din același model de cutie, vei obține discount mai mare. Iar asta înseamnă că vei plati mai puțin pentru ambalaje;

  • Modul în care împachetezi produsul poate fi decisiv asupra fidelității consumatorului. De multe ori, grija cu care tratezi produsul poate să convingă un cumpărator să achiziționeze și a doua oară ceva de la tine. Dacă produsul este împachetat neglijent, șansele de a primi o altă comandă de la aceeași persoană scad dramatic;

  • Este bine să optezi pentru ambalaje reciclabile. Ori de câte ori cauți un ambalaj nou pentru produsele tale, este bine sa cauți soluții reciclabile, prietenoase cu mediul înconjurător. Acest lucru nu va ajuta doar mediul, ci te va ajuta și pe tine să iți creezi o imagine căt mai bună;

  • Optează pentru cutii personalizate. Chiar daca este ideal să optezi pentru cutii cu formă standard, pentru a nu plăti foarte mulți bani pe ele, este ideal dacă le poți personaliza. Este suficient să folosești o bandă adezivă care să conțină logoul firmei tale sau pur și simplu să imprimi pe fiecare cutie imaginea care te reprezintă. O promovare de calitate presupune apariția brandului peste tot, iar cutiile pot fi o soluție foarte bună în acest sens.

Așadar, dacă vrei să vinzi online și să ai un succes pe termen lung, primul lucru la care trebuie să te uiți, imediat ce te-ai asigurat că produsele vândute sunt de cea mai buna calitate, este modul în care le ambalezi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.