Comertul online: 5 sfaturi de ambalare pentru 2017

Comertul online nu a fost niciodată mai bine dezvoltat decât în vremurile noastre. Pentru că sunt foarte multe magazine online, concurenţa este mare, motiv pentru care toţi cei care vor să aibă succes în cometul online trebuie să fie extrem de atenţi la nevoile clienţilor. 

Comertul online – sfaturi de succes

Iată mai departe câteva sfaturi simple şi eficiente privind soluţiile de ambalare care pot stimula activitatea în comertul online şi care vă pot ajuta să faceţi faţă concurenţei:

  1. Nu faceţi risipă de materiale de ambalare. Dacă afacerea dumneavoastră se află la început cel mai probabil aveţi bugete fixe cu care trebuie să operaţi. Prin urmare, ar trebui să vă dimensionaţi cheltuielile cât mai riguros. Pur şi simplu nu are rost să folosiţi prea multe mariale de ambalare fără o justificare serioasă. Folosind o cantitate potrivită de materiale de ambalare, veţi putea face economii importante şi în plus veţi ajuta mediul înconjurător prin reducerea risipei. Toate acestea sunt esenţiale în construirea unui sistem durabil şi chiar pentru succesul magazinului dumneavoastră în comertul online. 
  2. Cutii maro şi bandă adezivă. Când ne gândim la ambalaje, primele lucruri care ne vin în minte sunt cutiile şi banda adezivă. Dar materialele de umplutură fac parte de asemenea din soluţiile de protecţie a produselor ambalate. Şi nu sunt singurele opţiuni de pe piaţă. Putem vorbi despre pungi, perne de aer, huse din PVC etc, iar acestea au preţuri accesibile. Accesaţi site-ul fabricii de ambalaje pentru a descoperi mai multe soluţii şi materiale versatile. 
  3. Ambalajul trebuie să fie informativ, atractiv şi util. Găsiţi un echilibru între aceşti factori cruciali şi veţi descoperi astfel cheia spre un ambalaj de succes. În ceea ce priveşte aspectul informativ, ambalajul ar trebui să conţină toate informaţiile relevante şi necesare, astfel încât clientul să înţeleagă ce produs se află în interior.
  4. Nu lăsaţi clienţii să anticipeze anumite lucruri degeaba. Aţi primit vreodată un cadou constând într-un lucru mic, dar care era ambalat într-o cutie prea mare? Cel mai probabil aţi fost dezamăgit pentru că aşteptările nu v-au fost îndeplinite. Acelaşi lucru se întâmplă şi în cazul clienţilor care cumpără un produs ţinând cont de cum arată un ambalaj. Nu lăsaţi niciodată clienţii să anticipeze în zadar. Acelaşi lucru se întâmplă în cazul cutiilor mici sau în cazul cutiilor neadecvate. Există o limită până la care cutiile pot fi umplute cu materiale de protecţie. Nu depăşiţi această limită, în caz contrar produsele riscă să se deterioreze într-un astfel de ambalaj. 
  5. Branding adecvat. Dacă afacerea dumneavoastră în comertul online este la început de drum, cu siguranţă trebuie să vă gândiţi la construirea brandului încă din prima zi. Materialele de ambalare vă pot ajuta foarte mult în acest sens. Profitaţi la maxim de acest lucru, plasând cu atenţie logo-ul companiei şi diferite mesaje care pot fi citite rapid de către clienţii dumneavoastră, dar şi de către oricine intră în contact cu acel ambalaj. Acesta este un beneficiu pe termen lung şi e nevoie de timp ca să construiţi un brand puternic. Prin urmare, asiguraţi-vă că adoptaţi o strategie de branding adecvată încă din prima zi. 

Lasă un răspuns