Noi știm că ambalajele joacă un rol important pentru îndeplinirea cerințelor clienților. Dar, cum aflați dacă aceștia apreciază și iubesc ambalajele pe care dumneavoastră le-ați ales pentru a împacheta produsele pe care le distribuiți? Credeți că își exprimă această mulțumire? Li se citește cumva în ochi? Sau poate scriu despre acest lucru în comentariile pe care le lasă pe diferite site-uri și platforme de socializare? Există atât de multe posibilități.
Dacă descoperiți vreunul sau toate aceste semne la clienții dumneavoastră, înseamnă că aceștia au fost cu adevărat impresionați de ambalajul pe care l-ați folosit.
Ambalajele – 5 semne că sunt îndrăgite
1. Clienții zâmbesc
Acesta este cel mai simplu și cel mai evident semn care arată faptul că unui client îi place ambalajul dumneavoastră.
Idee: Cereți agentului de livrări să facă poze cu câțiva clienți care primesc produsul pe care l-au comandat de la dumneavoastră. Postați apoi aceste poze pe site-ul dumneavoastră și pe rețelele de socializare. Funcționează de fiecare dată!
2. Clienții fac poze cu ambalajele înainte de a deschide coletele
Clienții apreciază ambalajul dumneavoastră dacă fac poze produsului înainte de a deschide pachetul. Unii dintre ei pot realiza filmulețe cu experiența pe care o trăiesc atunci când primesc și când desfac cutia unui produs pe care l-au comandat și le pot încărca pe rețelele de socializare (ca YouTube). Acesta este un trend care se observă din ce în ce mai mult în rândul clienților și reprezintă un avantaj de marketing imens pentru brandul companiei.
3. Ambalajele se bucură de apreciere pe rețelele de socializare
Probabil v-ați dat seama că în zilele noastre aproape toată lumea are cont pe rețelele de socializare. Dacă observați că un utilizator a distribuit o poză a unui ambalaj, este evident că acestuia i-a plăcut foarte mult modul în care arată cutia și a simțit nevoia să-și exprime bucuria arătând poză și altor persoane din cercul său social.
4. Crește numărul de comenzi
În cazul în care observați o creștere a numărului de comenzi, atunci puteți fi sigur că magia ambalajului i-a vrăjit pe clienții dumneavoastră. Creșterea se poate datora comenzilor provenite din partea unor clienți noi sau din partea clienților existenți care plasează mai multe comenzi. În ambele cazuri, afacerea dumneavoastră va înregistra profituri mai mari și beneficii din vânzări.
5. Ambalajele devin bunuri de neprețuit
Ați observat că există anumite lucruri care devin bunuri neprețuite? Ați face orice să le păstrați cât mai curate și în siguranță. Ei bine, unele persoane simt același lucru vis-à-vis de ambalaje. Ele acordă atenție modului în care deschid un pachet, astfel încât să nu deterioreze ambalajul, iar mai apoi îl păstrează pentru mult timp.
În cazul în care se întâmplă acest lucru, cu siguranță ați făcut un client fericit care pur și simplu s-a îndrăgostit de ambalajele produselor dumneavoastră.