Dacă începeți o afacere în domeniul comerțului electronic, atunci problema ambalajelor ar trebui văzută ca o extensie a produsului pe care intenționați să-l comercializati. În ulima perioadă noi ca și consumatori ne-am apropiat foarte mult de tot ceea ce înseamnă "experiență de cumpărare". Scopul final de a livra simplu un produs unei persoane nu mai este de ajuns. În era în care trăim, afacerile se luptă să găsească noi modalități de a rezista pe piață. Ambalajele au devenit acum parte integrată a întregii experiențe de cumpărare.
Îndepliniți cerințele de ambalare pentru comenzi online?
În cazul comerțului electronic, nu există un "magazin" fizic în care clienții să poată intra și să atingă produsele pe care le expuneți. De fapt, prima interacțiune fizică cu firma dumneavoastră va fi atunci când clienții vor primi produsele, dupa ce vor plasa comenzi online. Ambalajul este primul lucru pe care clienții îl vor vedea și îl vor atinge.
De aceea, scopul dumneavoastră trebuie să fie acela de a le oferi o "experiență plăcută la despachetarea coletului". Cu siguranță nu puteți face acest lucru folosind cutii monotone și simple. Este extrem de important să adăugați ambalajului un element distinctiv – chiar și o singură pată de culoare poate face diferența.
Când cumpărăm produse premium on-line, fără să le putem vedea prima data (o chestiune majoră din perspectiva consumatorului) e normal să ne așteptăm ca întregul serviciu să fie premium, nu doar ambalajul. Mergeți puțin mai departe și arătați clienților care plasează comenzi online că îi prețuiți. În acest mod îi veți putea fideliza.
Oferiți ambalaje potrivite pentru produsele pe care le vindeți?
Da, prezentarea este esențială, însă luați în considerare și funcțiile de bază ale ambalajului – vreți ca produsele să ajungă la clienții dumneavoastră în cele mai bune condiții.
Alegeți forma corectă și tipul potrivit de ambalaje pentru articolele pe care le expediați. De exemplu, folia cu bule de aer este ideală pentru obiectele fragile, cum ar fi sticla, în timp ce folia stretch este utilă pentru ambalarea CD-urilor și DVD-urilor (ea poate fi utilizată și ca ambalaj pentru paleți). Folia este esențială și pentru ambalarea produselor alimentare perisabile, precum și a materialelor medicale, care trebuie să fie bine închise pentru a se evita contaminarea.
În funcție de mărimea, greutatea și forma produselor pe care le expediați, puteți folosi cutii de dimensiuni diferite. Nu uitați să protejați bunurile cu perne de aer, folii cu bule și alte materiale de umplutură. Există o multitudine de opțiuni din care puteți alege, dar dacă optați pentru forme neadecvate de ambalare, din punct de vedere funcțional și economic, în cele din urmă veți pierde bani.
Ambalajul revesibil
Îi puteți ajuta pe clienții dumneavoastră care plasează comenzi online, scutindu-i de nevoia de a cumpăra separat cutii de cadouri sau hârtie de ambalaj. Folosiți ambalajul reversibil. Articolul comandat se expediază clientului într-un pachet simplu la exterior, dar care are imprimat un design atractiv pe interior. După recepționarea coletului, clientul îl poate întoarce pe dos pentru a vedea designul imprimant și apoi îl poate sigila cu benzi adezive, înainte de a-l oferi.
Maximizați vânzările utilizând soluții eficiente de ambalare
V-ați gândit să investiți în ambalaje specifice produsului? Fabrica de ambalaje poate pune în practică un design special, personalizat pentru cutiile de care aveți nevoie. Sunați-ne și povestiți-ne despre afacerea dumneavoastră. Ambalajele personalizate (cutii imprimante, bandă adezivă imprimată) ajută la maximizarea impactului asupra clientului.
Un alt avantaj al ambalajelor specifice este reducerea cantității de rebuturi și deșeuri. Nu trebuie să tăiați cutia pentru un produs prea mic. Folosiți atât cât este necesar. Acest lucru aduce beneficii semnificative pentru mediul înconjurător și influențează creșterea profitabilității.
De ce să nu profitați de avantajele folosirii celor mai eficiente soluții de ambalare? Pentru mai multe idei și soluții vizitați www.paff.ro