Cutii personalizate și alte sfaturi de împachetare

Azi majoritatea afacerilor s-au mutat (și) în online. Livrarea produselor a devenit o ramură importantă din activitatea unui magazin virtual. Interesant este că modul în care împachetați și trimiteți produsele către cumpărători poate spori satisfacția clienților, încrederea în brandul dumneavoastră și implicit creșterea vânzărilor.

Pe de altă parte, când lucrurile merg rău (cutiile arată inestetic, ajung rupte,îndoite sau boțite la destinație sau produsele ajung defecte sau sparte), clienții vor fi nemulțumiți și vor avea rețineri în va recomanda prietenilor. Având în vedere aceste lucruri, iată trei modalități simple prin care puteți îmbunătăți eficienta departamentului de logistică și expediții astfel încât să aveți parte de clienți fericiți și mulțumiți.

 

Cutii personalizate si banda adeziva personalizata

1. Oferiți detalii despre livrarea comenzii. După ce au comandat un produs online, clienții se așteaptă să fie informați cu privire la ziua în care vor primi produsul și alte detalii referitoare la transport. Dumneavoastră ar trebui să-i puteți comunică clientului data precisă când va primi coletul în momentul în care acesta finalizează comanda. De fapt, data ar putea fi înscrisă pe proformă. În plus, după trimiterea produsului este indicat să comunicați clientului numărul de AWB de pe colet. Cunoscând aceste lucruri clientul va ști când să aștepte pachetul. Dacă se întâmplă ca din anumite motive să existe întârzieri în livrare, ar trebui să informați clientul telefonic, pe email sau prin intermediul platformelor de socializare. Dacă produsul ajunge cu întârziere, iar clientul nu este informat despre acest lucru, cel mai probabil acesta va fi nemulțumit.

2. Folosiți soluții de împachetare potrivite. Modul în care împachetați produsul este incredibil de important, pe de o parte pentru a proteja conținutul, iar pe de altă parte pentru a vă crea o primă imagine pozitivă pentru clientul dumneavoastră aflat la distanță. Nu folosiți cutii personalizate prea mari. Dacă veți utiliza o cutie prea mare va fi nevoie să puneți în ea prea multe materiale de umplutura (care înseamnă costuri ridicate) iar produsul nu va fi atât de bine protejat în timpul transportului. Folosiți în schimb cutii personalizate căci acestea sunt cele mai bune soluții de împachetare ce elimină astfel de riscuri. Aceste cutii se realizează ținând cont de produsele dumneavoastră, chiar dacă acestea pot avea mărimi atipice. Sunt ușor de pliat și foarte practice. Utilizați cutii personalizate pentru a oferi protecție maximă produselor ce urmează a fi livrate prin curier. Clienții vor aprecia acest lucru și încrederea lor în afacerea dumneavoastră va crește.

3. Importanța brandului. Dacă veți folosi cutii personalizate și bandă adezivă imprimantă cu brandul magazinului dumneavoastră cu siguranță afacerea dumneavoastră se va bucura de o vizibilitate mai mare. Cutiile personalizate pot afișa logo-ul magazinului, reprezentând astfel o modalitate foarte eficientă de publicitate. Nu uitați că aceste cutii personalizate pot fi refolosite de către clienți. Prietenii și cunoștințele vor lua rapid contact cu identitatea și mesajul magazinului dumneavoastră. Este o modalitate de publicitate la îndemână, presupune costuri mici și vă permite să vă detașați rapid de concurență.

Pentru îmbunătățirea experienței cumpărătorilor cu magazinul dumneavoastră online folosiți cutii personalizate și alte soluții de împachetare eficiente disponibile pe paff.ro.

Sunați-ne la 072.169.7233,  074.466.7233 sau  077.033.7233   și povestiți-ne despre proiectul dumneavoastră. Vom fi bucuroși să vă propunem cele mai eficiente soluții personalizate de împachetare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.