Ambalajul – Cum împachetăm produsele? 

Ambalarea unui produs ce urmează a fi comercializat pe piață este cu siguranță un lucru pe care trebuie să-l anticipați. Nu așteptați până când produsul este gata pentru a fi expediat ca să realizați că nu aveți la îndemână ambalajul adecvat pentru a-l trimite în condiții de siguranță și la un cost rezonabil. Ambalajele pot influența de asemenea produsul în sine (formă, greutate, soliditate) de aceea este important să vă gândiți din timp la aceste aspecte.  
  
Cele 4 reguli de ambalare:

 
 1. cost scăzut 
 2. protecție 
 3. atractivitate:
coletul reprezintă prima impresie pe care o faceți clientului. Nu vreți să dați greș.  
 4. reglementări specifice
  
 Înainte de a pătrunde mai adânc în lumea magică a ambalajelor să jucăm un mic joc. Să luăm următoarele cutii: 

  • a) o cutie maro solidă care se deschide frumos și care are o etichetă mare cu numele produsului, denumirea și logo-ul colorat al comerciantului 
  •  b) o cutie simplă, albă, mai mică, ce se deschide la ambele capete, realizată din carton fragil care se poate îndoi destul de ușor.  

 Pe care dintre acestea o preferați?  
 Cei mai mulți oameni preferă prima variantă. Numele produsului și logo-ul sunt notate cu litere mari și arată grozav. Cutia pare să protejeze produsul mult mai bine în comparație cu a două cutie. Culoarea maro este de asemenea mult mai ușor de remarcat. În schimb, cea albă este neutră și ne face să credem că produsul este destul de ieftin.  
  
 Acest mic exemplu ar trebui să vă convingă de faptul că ambalajul contează cu adevărat. Este prima impresie pe care clientul și-o face despre dumneavoastră, iar acest lucru îi poate influența părerea generală asupra companiei dumneavoastră. Mai nou, mulți clienți au început să posteze pe YouTube clipuri video ce îi surprind în momentul despachetării unui colet primit un urma unei comenzi online. Da, ambalajul produsului dumneavoastră ar trebui să fie ATÂT de incitant încât să-l determine pe client să facă acest lucru.  

 

Ambalajul unui produs are mai multe straturi 


 Pentru un singur produs există adesea mai multe straturi de ambalaj. În primul rând, produsul este pus într-un ambalaj de consum, care poate fi utilizat direct în casă (săpunul lichid într-o sticlă, pastilele într-o cutie de plastic, șuruburile într-o trusă de scule).  
  
 Un al doilea strat este ambalajul de transport sau de distribuție. Acesta este ambalajul în care produsul este depozitat și livrat. În sfârșit, al treilea strat este ambalajul de depozitare. Produsele ambalate sunt cuprinse în cutii mari, astfel încât acestea să poate fi transportate pe paleți sau în containere. 
  
 Ne vom concentra în continuare pe primul și al doilea tip de ambalaj: cele cu care clientul va intra de fapt în contact, chiar acasă.  

4 pași pentru a vă decide asupra unui ambalaj 

  1.  Un prim pas bun este de a face un studiu de piață. Ce face concurență dumneavoastră (ce materiale folosește, ce forme și ce culori?) 
  2.  Alegeți apoi un tip de ambalaj (și rețineți că pot interveni unele modificări pe parcurs) 
  3.  Găsiți un furnizor de ambalaje de încredere pentru a testa cantități mai mici 
  4.  Testati și modificați până când găsiți cea mai bună variantă.  

Aveti nevoie de ajutor si consultanta pentru ambalaje? Sunati-ne la 072.169.7233  ·  074.466.7233  ·  077.033.7233

  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.