Trebuie să recunoaștem … Black Friday reprezintă cel mai mare fenomen care generează cele mai multe vânzări în decursul unui an în magazine online Romania. Dacă până de curând Black Friday era o sărbătoare doar a americanilor, azi evenimentul a luat amploare, iar la noi în țară ceea ce s-a întâmplat în ultimii ani demonstrează setea cumpărătorilor și interesul lor pentru acest tip de fenomen. Complexitatea și gradul de conștientizare a evenimentelor "promoții fierbinți" a crescut enorm în rândul cumpărătorilor. De aceea există magazine online Romania care s-au pregătit pentru acest eveniment încă de la începutul anului.
Problema care apare este că aceste evenimente încep să arate destul de ciudat. Având în vedere toate revoltele nesăbuite care aveau loc în magazinele clasice, comercianții au mutat acest fenomen în mediul online, unde pare că îi priește mai mult. Problema însă este că, datorită unei creșteri foarte mari a vânzărilor într-o anumită perioadă în magazine online Romania, comercianții trebuie să asigure din timp stocuri de marfă suficiente precum și echipamente de ambalare suficiente. Asta pentru că produsele comandate online de Black Friday urmează a fi expediate prin curierat rapid. Ele trebuie să fie bine ambalate, bine protejate și bine organizate. Având în vedere că cel mai mare procent din produsele care se vând de Black Friday sunt electronicele și electrocasnicele (calculatoare, tablete, monitoare, televizoare, telefoane, gadgeturi) se impune o atenție deosebită modului în care se realizează ambalarea sub presiunea timpului.
Chiar și cele mai mari magazine online România sunt afectate de acest eveniment, deoarece pur și simplu nu știu la ce să se aștepte cu adevărat. În timp ce unele magazine online România sunt pe marginea prăpastiei pentru că sunt evitate de clienți, altele sunt îngrijorate că nu au capacitatea de a față unei cereri atât de mari într-o anumită perioadă de timp.
Cele mai mari reduceri pot fi obținute de Black Friday. Dar adevărul este că doar cei mai informați și mai abili cumpărători vor beneficia de ele.
Cât de profitabil este Black Friday pentru magazine online România?
Dacă desfășurați o activitate de comerț cu amănuntul și distribuiți produse tehnologice, atunci cel mai probabil cumpărătorii vă vor caută de Black Friday dacă veți intra în acest joc și veți propune reduceri semnificative. Chiar dacă Black Friday vizează în special companiile din domeniul comerțului IT, statisticile și ceea ce s-a întâmplat în ultimii ani la noi în țară, arată faptul că multe companii din alte domenii au văzut acest fenomen ca o provocare și au decis să-și prezinte ofertele promoționale. Surprinzător sau nu, s-au bucurat de success.
Ce impact are Black Friday asupra vânzărilor unei companii?
Dintr-un anumit punct de vedere multe magazine online Romania sunt dormice de a atrage cât mai mulți cumpărători în această zi specială. Ele își propun fidelizarea și loializarea clienților prin intermediul acestei perioade de vânzare.
Cum puteți face față cerințelor operaționale extreme pe care le implică Black Friday?
Este important să va planificați bine activitatea din această perioadă, chiar înainte cu câteva luni. În plus, este esențial ca echipa să colaboreze foarte bine. Asigurați-vă că aveți la îndemână toate echipamentele și stocurile atunci când este necesar. Unul din factorii cheie care vă poate ajuta să fiți eficient și să vindeți cât mai mult de Black Friday este colaborarea cu Fabrica de Ambalaje Paff. Veți putea suplimenta comenzile de cutii și materiale de ambalare în orice moment și veți fi sigur că le veți avea la timp ca să vă puteți onora comenzile.
Până la urmă Black Friday reprezintă o bună oportunitate pentru magazine online Romania și pentru clienții acestora de a negocia un pic mai agresiv în tranzacțiile pe care le derulează.
Dumneavoastră ce părere aveți despre Black Friday? Firma dumneavoastră s-a pregătit în mod special pentru această zi-fenomen de impulsionare a vânzărilor? Aveți tot ce va trebuie la îndemână pentru a ține pasul cu o creștere substanțială a numărului de comenzi?