Ambalaje personalizate – modalităţi de evidenţiere a brandului

La PAFF – fabrica de ambalaje personalizate ştim că, indiferent dacă un produs se află pe raft într-un supermarket sau într-un magazin online, orice brand trebuie să găsească modalitatea prin care să se impună pe piaţă. În acest articol discutăm despre 3 modalităţi cheie prin care vă puteţi evidenţia brandul, folosind ambalaje personalizate


Ambalaje personalizate pentru evidenţierea brandului

Claritate şi simplitate. Data viitoare când mergeţi la supermarket, alegeţi aleatoriu un raft şi uitaţi-vă printre produsele de pe acesta. Priviţi fiecare produs şi încercaţi să răspundeţi la două întrebări simple:

  • a) Pentru ce este acest produs?
  • b) Care este brandul din spatele său?

Veţi fi uimit cât de dificil este să răspundeţi la aceste două întrebări esenţiale, în mai puţin de 4 secunde. De ce 4 secunde? Pentru că acesta este timpul maxim în care un consumator mediu se va decide cu privire la un anumit produs. 

Acum imaginaţi-vă brandul companiei dumneavoastră alături de alte produse ale competitorilor dumneavoastră, pe acelaşi raft. Gândiţi-vă la ce vă diferenţiază pe dumneavoastră. Folosiţi-vă de soluţiile de printare digitală pe carton ondulat şi îmbunătăţiţi designul ambalajelor. Faceţi brainstorming şi puneţi cele mai bune idei pe ambalaje. Reţineţi însă că cele mai de succes logo-uri din lume sunt şi cele mai simple. Aveţi nevoie de ambalaje personalizate cu stil.

Sinceritate. Aţi cumpărat vreodată un pachet de fursecuri pentru că ambalajul vă lăsa gura apă, dar în interior aţi descoperit un biscuite mic, cu nimic deosebit? Dacă prezentaţi un produs de zece ori mai bine decât este în realitate riscaţi să înşelaţi aşteptările clienţilor dumneavoastră. Pur şi simplu îi veţi dezamăgi şi cel mai probabil nu vor mai dori să încerce alte produse din linia dumneavoastră de distribuţie. După astfel de experienţe, urmează scăderea vânzărilor şi pierderea încrederii în brandul pe care îl promovaţi.

Sinceritatea este (sau ar trebui să fie) cea mai bună politică pe care trebuie să mizaţi. Consumatorii nu au nimic împotriva produselor simple şi ieftine atâta timp cât ştiu ceea ce cumpără. Ca să aveţi succes, vreţi să vindeţi produsul său serviciul în cel mai bun mod posibil, dar ţineţi cont de faptul că ascunderea adevărului poate avea efecte negative. Fiţi direct cu clienţii dumneavoastră pentru a-i convinge să revină şi să vă caute din nou. Altfel spus fiţi sincer când concepeţi mesajele ce vor fi imprimate pe ambalaje personalizate. 

Originalitate. Originalitatea şi memorabilitatea reprezintă punctul central pentru marile branduri. Dacă ne uităm la designul unor ambalaje personalizate este uşor să înţelegem acest lucru. Având în vedere că există sute de produse pe piaţă, toate concurând pentru atenţia consumatorilor, singura modalitate de a ieşi în evidenţă este să faceţi ceva diferit şi original.

Dacă v-aţi blocat la un design generic, fie că e vorba de logo sau de un baner, poate fi timpul să fiţi mai deschis. Colectaţi imagini care vă amintesc de culori, fotografii, desene şi modele din alte domenii. În timp ce faceţi brainstorming aţi putea să vă uitaţi şi pe câteva ambalaje personalizate de carton ondulat. 


Prin urmare, contactaţi echipa Paff aici pentru a găsi ambalajul potrivit pentru afacerea dumneavoastră. 
 

Lasă un răspuns