Ambalaje din carton -5 elemente de succes


Când vine vorba despre o cât mai bună ambalare a produselor, cele mai multe persoane au tendința de a lua în considerare doar aspectul estetic. Evident un element vizual bun va atrage cu siguranță clienții, dar soluția unor ambalaje eficiente implică mai mult decât atât.

Iată câteva aspecte-cheie de care trebuie să țineți cont atunci când alegeți ce este mai bine pentru dumneavoastră, pentru produsele pe care le distribuiți și pentru clienții dumneavoastră.

 

Țineți cont de aceste lucruri când comandați ambalaje din carton

 

1. Protecție. Acesta este unul din cele mai importante lucruri la care trebuie să vă gândiți atunci când comandați ambalaje de carton. Un ambalaj bun este acela care oferă maximă protecție produselor în timpul manipulării și transportării. De asemenea, în unele situații este important să alegeți soluții specifice de ambalare, cum ar fi de exemplu cartonul ondulat atunci când transportați mai multe produse pe paleți.

2. Siguranță. Când căutați cele mai bune soluții de ambalare, este important să vă gândiți la persoanele care vor pune mâna pe produs. De exemplu, dacă este vorba despre un produs ce nu ar trebui manipulat de către copiii, atunci este necesar să identificați acele ambalaje capabile să ofere o protecție sporită împotriva celor mici și curioși. Pe de altă parte, produsul trebuie protejat de anumite condiții care îl pot deteriora, iar aici ne referim la umiditate, oxigen, căldură sau microbi. Acest lucru este esențial dacă vreți să vă asigurați că produsele dumneavoastră vor rămâne în stare perfectă de folosire și vor fi bine păstrate.

3. Confort. Alegeți pentru produsele dumneavoastră ambalaje ușor de manevrat și care pot fi desfăcute fără probleme chiar și de către persoane mai în vârstă. Orice adult ar trebui să poată desface ușor ambalajul produsului. Mai mult, produsele care pot fi deschise atunci când suntem în mișcare, cum sunt ambalajele tip blister, sunt din ce în ce mai utilizate datorită gradului mare de confort pe care îl implică.

4. Aspectul eco-friendly. În zilele noastre se pare că toți ochii sunt ațintiți asupra ambalajelor ecologice. Avantajul acestor ambalaje este faptul că pot fi reciclate și reutilizate. 

5. Mesaj. Trebuie să recunoaștem că ambalajul reprezintă și o modalitate eficientă de a face publicitate produsului. “Ambalajul vinde” – iată un lucru care este din ce în ce mai evident în zilele noastre. De aceeea, atunci când comandați ambalaje pentru produsele pe care le comercializati este important să vă gândiți ce mesaj doriți să transmiteți posibililor cumpărători. Ambalajul eficient trebuie să fie capabil să atragă atenția clientului și să-i comunice câteva informații importante despre produsul din interior – iar acest lucru trebuie să se întâmple în doar câteva secunde. Mesajul trebuie să fie clar, concis și atractiv. În funcție de ambalaj, cumpărătorul poate cumpăra produsul sau nu. Este impresionant cât de puternic poate să fie efectul ambalajului pe care îl alegeți și îl personalizați. Pentru bandă adeziva inscripționata click aici

Având în minte aceste 5 lucruri, cu siguranță veți reuși să alegeți și să creați soluții de succes pentru afacerea dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.